LANZS Kft.
Állapotfelmérés dokumentáció v1.0.0
2024.05.31.
1BEVEZETŐ
Jelen dokumentáció a "LANZS Kft. - Állapotfelmérés" webes alkalmazásának működését és annak használatát hivatott bemutatni / segíteni.
Amennyiben bármi kérdés vagy probléma merülne fel, keress bennünket: info@itmind.hu
1. lépés - Bejelentkezés
- Magát a webes alkalmazást az alábbi hivatkozásra kattintva érhetjük el: https://allapot.lanzs.hu/panel

- Bejelentkezéskor kötelezően meg kell adni a felhasználói fiók e-mail címet és a hozzá tartozó jelszót.
- Ezt követően felhasználói jogosultságtól függetlenül minden felhasználónak kötelező kiválasztania a telephelyét is, ahol munkát végez. Adminisztrátornak, munkafelvevőnek, szerelőnek egyaránt! Amennyiben ez nem történik meg, úgy a rendszer nem engedélyezi a belépést.
- Ezután a Google Recaptcha (Ellenőrzőkód/Nem vagyok robot) megadása/bepipálása szintén kötelező - erre a rendszer biztonsága érdekében van szükség
- Utolsó lépésként pedig a Belépés gombra kattintva megfelelően megadott adatok esetén a rendszer belépést engedélyez.
2. lépés - Főoldal (admin/munkafelvevő/szerelő)
- Adminisztrátori kezdőlap:

Adminisztrátori jogosultsággal belépett felhasználó mindenre rálátást kap, állapotfelmérés állapotától, telephelytől függetlenül.
- Munkafelvevő kezdőlap:

A munkafelvevői jogosultsággal belépett felhasználó itt a munkafelvevő telephelye alapján hozzá tartozó és rögzített állapotfelméréseket láthatja illetve adhat hozzá újat.
- Szerelői kezdőlap:

A szerelői jogosultsággal belépett felhasználó itt csak a személyéhez társított - telephelyén elvégzendő állapotfelméréseket látja.
3. lépés - Állapotfelmérés menüpont
- A bal oldali "Állapotfelmérés" menüpontot kiválasztva láthatjuk a listát a rendszerben rögzített állapotfelmérésekről. Az adminisztrátor állapottól és telephelytől függetlenül itt minden egyes rögzített elemet megtalál.
Itt nyílik lehetősége szerkeszteni, összegző PDF fájlt legenerálni, ügyfélnek közvetlen e-mail üzenetet írni, a rögzített állapotfelmérés előzményeit/naplóját megtekinteni illetve akár törölni is az állapotfelmérést, mindezt a Műveletek oszlopban található gombok segítségével:
- Az "Állapotfelmérés rögzítése" gombra kattintva rögzíthetünk a rendszerbe új/beérkező jármű állapotfelmérését. Itt a kötelezően kitöltendő mezők *-al vannak jelölve, ezeket mindenképpen ki kell tölteni, különben a rendszer addig nem engedi tovább a rögzítés folyamatát:
Amennyiben minden adatot megadtunk, a "Rögzítés, tovább a képek feltöltéséhez" gombra kattintva tovább léphetünk a rögzített adatok összegzéséhez:
Majd itt a jobb alsó sarokban található "Képek feltöltése" gombot kiválasztva tovább is léphetünk a járműről rögzítendő képek feltöltésének felületéhez:
A "Tallóz" gombra kattintva kiválaszthatjuk a már létező fotót a járműről vagy éppen készíthetünk valós időben is képet a kívánt részről. A feltöltött képek sorrendjét utólag Drag'n'drop (Fogd és húzd) módszerrel módosíthatjuk a kívánt sorrendre. A kigenerált PDF fájlban ennek megfelelő sorrendben lesznek láthatóak a fotók.
4. lépés - Ügyfelek menüpont
- A bal oldali "Ügyfelek" menüpontot kiválasztva láthatjuk a listát a rendszerben rögzített ügyféltörzsről.